Seminarium Interactive Intelligence: “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.”

Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), globalny dostawca usług i oprogramowania komunikacji biznesowej, kolaboracji i obsługi klienta, zaprasza na bezpłatne e-seminarium “Co nowego w obsłudze klienta w 2015 r.” Seminarium, prowadzone w języku angielskim, odbędzie się we wtorek 27 stycznia o godz. 17.30. 

Szkolenie przeznaczone jest dla kierowników centrów kontaktowych, dyrektorów ds. obsługi klienta i innych osób odpowiedzialnych w firmach za relacje z klientami. Podczas trwającej 75 minut prezentacji omówione zostaną najnowsze trendy technologiczne w branży obsługi klienta, wielokanałowość interakcji, chmura, mobilność oraz optymalizacja zarządzania personelem.

Seminarium poprowadzi Ian Jacobs, starszy analityk w firmie Forrester Research oraz Tim Passios, wiceprezes marketingu rozwiązań w Interactive Intelligence. Po prezentacji nastąpi sesja pytań i odpowiedzi, w której wezmą udział tacy weterani branży jak Sheila McGee-Smith, założycielka McGee-Smith Analytics oraz Don Van Doren, założyciel i prezes Vanguard Communications.

“Rosnące wymagania konsumentów motywują centra obsługi do wdrażania zaawansowanych technologii zwiększających jakość świadczonych usług” – powiedział Tim Passios. – „W naszym seminarium omówimy technologie i aplikacje, które ułatwiają personalną i spójną obsługę klientów we wszystkich wykorzystywanych przez nich kanałach komunikacji.”

 

Zapraszamy do rejestracji na szkolenie: http://www.inin.com/WebEvent.